Resource Master
Twoim zadaniem w tej grze jest odgadnąć kod złożony z pięciu symboli surowców. Symbole mogą się powtarzać (może nawet to być kod złożony z pięciu takich samych symboli), ale nie ma w nim żadnych miejsc "pustych". Masz 10 prób na odgadnięcie kodu.
Każda próba polega na wypełnieniu 5 pól we wskazanym rzędzie dowolnymi symbolami (jeśli cokolwiek ci to ułatwi - możesz pozostawić pewne pola puste).
Po każdej próbie następuje ocena liczona w smokach ;). Za każdy
poprawnie umieszczony symbol dostajesz
złotego smoka. Dodatkowo - jeśli jakiś symbol w twojej próbie znajduje się w kodzie, lecz umieściłeś go na
niewłaściwym miejscu, dostajesz
zielonego smoka. Uwaga - kolejność smoków nie jest bezpośrednio związana z kolejnością symboli. Mówi jedynie o
ilości prawidłowo i nieprawidłowo umieszczonych elementów kodu.
Powodzenia!
Resource Master, ver 1.1
autor: Acid Dragon (acidcave@o2.pl)
Gra powstała jako kolejny ;) produkt uboczny poznawania nowych umiejętności w lokacji zwanej Uniwersytetem. Napisana w Javascripcie z użyciem metodologii Ajax i PHP. Wygląd to "zwyczajny" CSS i XHTML.
Jest oparta o zasady gry "Mastermind" (© Invicta) z 1970r. Grafiki pochodzą z "Heroes of Might and Magic III" (© Ubisoft). Autor zastrzega sobie wszelkie prawa autorskie do stworzonych przez siebie elementów.
Resource Master
Jeśli widzisz ten text, to znaczy, że coś jest nie tak i nie działa skrypt Javascript obsługujący grę. Jeśli masz wyłączoną obsługę Javascript w opcjach przeglądarki, to ją włącz. Jeśli masz włączoną (lub po prostu nigdy nic nie zmieniałeś w opcjach), to spróbuj
odświeżyć stronę.
© 2003-24
Kwasowa Grota.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Jakiekolwiek kopiowanie, publikowanie lub modyfikowanie tekstów, grafiki i innych materiałów chronionych prawem autorskim znajdujących się na stronie bez wyraźnej zgody autorów jest zabronione.